Матеріали до ІУ засідання РМЦ (весняні канікули)
№ з/п |
Перелік питань |
Форма представлення |
Відповідальний |
ЗНЗ |
1.
|
Опрацювання програми міжнародного оцінювання PISA: вимірювання природничої грамотності , посібник «PISA : природнича грамотність ». |
Практикум |
Гриценко О.В.
|
№67
|
2. |
Інформація «Про особливості закінчення навчального року та вивчення курсу географія.» |
Круглий стіл
|
||
3. |
Анкетування вчителів з метою виявлення труднощів та проблем. |
Гриценко О.В. |
№67 |
|
5. |
Презентація особистості вчителя: творчі наробки, участь у семінарах, тренінгах, конкурсах, творчих групах, конкурсах, турнірах. |
Творча лабораторія |
Усі вчителі |
|
6. |
Огляд новинок періодичних видань, фахових сайтів. Новини на нашому Сайті вчителів географії і економіки Заводського району м. Запоріжжя |
Повідомлення |
Шаповал Н.В. |
№ 75 |
1. Опрацювання програми міжнародного оцінювання PISA: вимірювання природничої грамотності , посібник «PISA : природнича грамотність ».
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ: http://testportal.gov.ua/pisa/
У чому суть?
Учні отримують короткий інформаційний текст (500 знаків) з даними про шкоду куріння: скільки людей помирають від куріння щороку і який рівень смертності від захворювань, спричинених курінням, буде до 2020 року. Також вказано найшкідливіші речовини, які містяться в тютюновому димі.
Які завдання?
До тексту пропонують чотири завдання. Усі вони — тестові. Наприклад, потрібно вибрати із запропонованих варіантів відповіді той, який відповідає на запитання: «Що є функцією легенів?»
Або необхідно вибрати, ризик отримати яку хворобу збільшується в разі куріння: бронхіт, ВІЛ чи вітряну віспу?
В іншому завданні учням розповідають про експеримент з пластиром проти куріння. Школярам потрібно вибрати один з варіантів, як краще провести цей експеримент, у якому беруть участь 100 людей, щоб він був найбільш ефективним.
Також учням потрібно вибрати, який з методів впливу на курців має найбільше шансів допомогти: збільшення вартості цигарок, виготовлення нікотинових пластирів, заборона курити в громадських місцях.
У чому суть?
Учні отримують два невеликі тексти, в яких розповідається про водія автобуса Рея і ситуації, в яких він опиняється.
Які завдання?
До кожного тексту — одне завдання. Наприклад, Рей поставив склянку з напоєм на панель приладів (є схема з напрямком руху). Рей різко натискає на гальма. Потрібно вибрати серед варіантів відповіді: що трапиться з водою у склянці.
В іншій ситуації йдеться про те, що двигун автобуса Рея, як і інших автобусів, забруднює навколишнє середовище. Наведено аргументи прихильників іншого міського транспорту — тролейбусів, які кажуть, що цей транспорт — екологічніший. Потрібно написати, чи мають рацію прихильники використання тролейбусів і чому.
Результати українських учнів з математики виявились значно гіршими порівняно із середніми значеннями по країнах Організації економічного співробітництва і розвитку.
Це прослідковується в усіх трьох компетенціях, рівень яких досліджує PISA, – читацькій, математичній та природничо-науковій.
Зокрема, у звіті зробили три основних висновки: Результати українських учнів/студентів нижчі за середні по країнах ОЕСР у всіх трьох галузях.
Щодо різниці успішності учнів/студентів в Україні порівняно із середніми значеннями по країнах ОЕСР
із читання становить 23 бали,
математики — 39,
а з природничо-наукових дисциплін – 22.
Ця різниця близька до еквівалента в один рік навчання.
Показники України порівняно з показниками таких референтних країн, як Естонія, Польща, Угорщина й Білорусь, є нижчими із читання, математики та природничо-наукових дисциплін, які для цих країн є близькими до середніх значень по країнах ОЕСР, натомість Грузія й Молдова мають нижчі, ніж Україна, значення за всіма трьома галузями грамотності. Українські учні/студенти випереджають учнів Словацької Республіки в галузі читання й природничо-наукових дисциплін, але слабші за них у галузі математики.
Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2207-yak-vdbuvatimetsya-dosldjennya-pisa-2018
2. Питання «Про особливості закінчення навчального року та вивчення курсу географія.» буде розміщено відповідно актуальній на даний момент інформації в Україні
3. Уроки географії під час карантину (Посилання і рекомендації)
Організація дистанційної роботи під час карантину Онлайн-тести «На Урок»: https://naurok.com.ua/post/organizaciya-distanciyno-roboti-pid-chas-karantinu
Для дистанційних завдань і консультацій з географії і природознавства.
Вчитель Гриценко О.В.: всі уроки за календарно-тематичним плануванням 5, 6, 8, 9, 10, 11 класи; посилання для підготовки учнів 11 класів до ЗНО:
https://drive.google.com/drive/folders/1OccinNBrrWUbfivyScXMxP3gFkv3Hbbh